Intensywny lipiec/sierpień

Tradycję wyjazdowych gawęd podczas wakacji staram się kontynuować. Może z mniejszą, niż rok temu, częstotliwością, ale w gronie tak licznym, jakiego jeszcze nie miałam.

9 lipca wyruszyliśmy spod Starej Kablownii do Kiełkowic na farmę strusi. Kilka samochodów, kilka motorków- łącznie 36 osób. Te połączone siły gawędziarzy i czechowickich motocyklistów ładnie się zgrały.

Jazda w kolumnie jedno i dwuśladów, na początku, ślimaczyła się potwornie. Jednak mój pęd do szybkości, sprawne kierowanie auta przez Michała, sprawiły że wyrwaliśmy na czoło i podkręciliśmy tempo.

Nie było dane jechać mi moto-pomarańczą-moje miejsce zajął Mati. Mnie dopadło potworne zapalenie oskrzeli : antybiotyki, ratunkowa akcja medyków z pogotowia i wykańczający kaszel, nie zatrzymały mnie jednak  w domu.

Myślę, że pomimo pewnych niedociągnięć, niedzielę spędziliśmy niebanalnie. Wprawdzie nie uczestniczyliśmy w przyrządzaniu jajecznicy, ale pokosztowaliśmy strusiego jaja i usłyszeliśmy kilka ciekawostek o życiu tych wielkich ptaków.

Kolejnym kierunkiem były Rdzawe Diamenty w Ustroniu. Z powodu deszczowej i zimnej aury wszyscy wybrali transport samochodowy.

Prosto od Remiksa ruszyliśmy do Ski&Bike Cafe . Sympatyczni gospodarze, super towarzystwo i pyszne jedzenie, rozgrzały i rozpogodziły nas.

Na te dwa miejsca warte polecenia można śmiało poświęcić dwa dni. Pod warunkiem, że deszcz nie pokrzyżuje planów ogniskowych po zwiedzeniu muzeum, a słońce zachęci do spaceru po Szczyrku.

I jeszcze jeden wypadzik motocyklowo- samochodowy. Gawędy sąsiedzkie z CKM-em to integracja na całego.

Pasja łączy...

Write a comment

Comments: 7
  • #1

Agnieszka (Tuesday, 26 September 2023 14:42)

Było super jak zawsze�Dziękujemy.

• #2

Puzony (Tuesday, 26 September 2023 18:34)

Jak zwykle u Was wiele się dzieje � dziękujemy że dzielicie się z nami swoimi przygodami, zainteresowaniami, pasjami…

• #3

Roman (Wednesday, 27 September 2023 05:28)

Pogoda niestraszna, gdy ma się wokół siebie tylu przyjaciół! Można żyć, pełną piersią oddychać i nie zważać na trudy i niedogodności. I takich przyjaciół Wam życzę na stałe, Gosiu i Krystku! A wtedy: „już szron na głowie, już nie to zdrowie a w sercu ciagle maj!”

• #4

Prezes (Thursday, 05 October 2023 19:29)

Cieszę się, że mamy takich fantastycznych ludzi w społeczności Czechowickiego Klubu Motocyklowego. Zawsze mówię, że dla mnie najważniejsi są ludzie, którzy dają coś od siebie dla innych. Zarażacie dobrymi emocjami pomimo tego, że sami nie macie łatwo. Organizujecie wspaniałe wyjazdy, pogawędki i choć sam nie zawsze mam czas, aby wziąć w nich udział Wasz wkład w CKM jest bezcenny. Dziękuję ♥️

• #5

Marcin (Thursday, 05 October 2023 21:03)

Byłem na kilku wycieczkach/spotkaniach, fantastycznie zorganizowane i wspaniała atmosfera.
    Pozdrawiam Was gorąco i życzę sił do kolejnych wspaniałych podróży :)

• #6

Nitusie (Thursday, 05 October 2023 21:12)

Świetna relacja! Zapewne udany wyjazd, zresztą jak każdy, który organizujecie. ❤️
    Ściskamy i pozdrawiamy ❤️

• #7

Michał (Monday, 09 October 2023 15:40)

Dzięki wszystkim , że jesteście. Dzięki za to, co wspólnie robimy. Może tych chwil jest teraz mniej, ale i tak dziękuję za pamięć i wspólnie spędzony czas.