Punk's Not Dead

Dla nas pierwsza, ale tak w ogóle to już trzecia edycja POKŁADÓW ROCKA.

Ania, moja znajoma z dawnych lat, namówiła nas na mini- festiwal energicznej muzyki z ciężkimi riffami i mocnymi tekstami.

25.03 w towarzystwie ciekawych i niezwykle serdecznych ludzi ruszyliśmy w stronę pokopalnianego kompleksu Sztygarka w Chorzowie.

Wieczór był to dla mnie wspaniały! Pełen intensywnych doznań, charyzmatycznych osób i muzyki, którą kocham i która daje mi potężny ładunek energii.

Powiem Wam, że czułam się tam, jak ryba w wodzie posadzona na sto koni. 

Występujące zespoły EYE FOR AN EYE // BWS Sofos // CONTRAPUNK nie były mi wcześniej znane, ale w niczym to nie przeszkadzało. Grunt, że punk łomotał jeszcze we mnie następnego dnia.

THE BABOON SHOW  wracają z nowym albumem "God Bless You All" ("Niech Bóg Was Błogosławi") Czy stali się religijni? Do diabła nie! THE BABOON SHOW nadal kwestionują niesprawiedliwą politykę światowych rządów. 

TÜCHEL- świetny i  zasłużony zespół z St.Gallen świętuje  swoje 30 urodziny. 

BWS SOFOS- post punk- Bielsko- Biała/ Kęty

Kilka dni temu nie miałam pojęcia o istnieniu tych zespołów. A kiedy 1.04 jechaliśmy na ich występ w Rudeboy Club, nie miałam pojęcia, że ten koncert zostanie moim numerem 1. Posłuchajcie. Toż to petarda!

Wspaniali ludzie powrócili! 

Write a comment

Comments: 5
  • #1

    Puzony (Tuesday, 04 April 2023 15:35)

    Życzymy Wam samych takich „petardowych” koncertów!

  • #2

    Maciek (Tuesday, 04 April 2023 16:11)

    Widzę Gosia że masz tak damo dobry gust muzyczny, co filmowy�

  • #3

    Edyta (Tuesday, 04 April 2023 16:48)

    Oi, oi niech punk nigdy nie umiera ani stare wspomnienia razem z nim ���

  • #4

    Rafał (Tuesday, 04 April 2023 17:06)

    Pięknie opisane wrażenia z koncertów,i myślę że to nie koniec punkowej przygody w naszym skromnym towarzystwie, fajni z was ludzie �✌️� pozdrawiam

  • #5

    anka (Tuesday, 04 April 2023 23:25)

    Sztygarka to była rozgrzewka :) Zgadza się - Baboon show- petarda! Wielkie podziękowania dla organizatorów Bartka i Tomka, bo to dzięki nim mogliśmy przeżywać te piękne chwile! Koncerty przechodzą do historii, a Wy się szykujcie, bo już lada moment letnie festiwale, będzie się działo! :)