100 -ka :)

Starość- nie radość ...

Czas leci, jak szalony : rok temu obchodzę 50- kę, w tym roku stuknęła nam 100- ka.

Krystusia 49 + 51 moje tworzy tą imponującą cyfrę.

Kilka dni spędzamy w domku na wsi. Krystek pracuje w pocie czoła, by było coraz ładniej.

Mi powiększa się kolekcja aniołków, którym trzeba znaleźć wolne miejsce wśród aniołkowej braci.

Jest też krótka chwila na motocyklowe pasje...

Szykujemy się do imprezy, choć miało już ich nie być...

Ale jeszcze ten jeden raz. Może już po raz ostatni?  Okazja wyjątkowa- przyjazd Eve i Elmara- trzeba uczcić.

Nasi przyjaciele z Austrii lubią naszych Przyjaciół z Polski, więc spotkanie było wyższą koniecznością.

100-ka...

Write a comment

Comments: 6
  • #1

    Roman (Thursday, 08 July 2021 07:57)

    Ogromne to szczęście, mieć tylu prawdziwych przyjaciół! Ale na prawdziwych i szczerych przyjaciół należy sobie zasłużyć. Żeby można było brać, trzeba najpierw nauczyć się dawać. Tę umiejetność, Gosia i Krystek opanowali do perfekcji! Obdarzają naokoło wszystkich dobrocią, spokojem ducha i życzliwością! Ja sam czerpię garściami od nich, uczą mnie cierpliwości i dystansu do życia. Tolerancji dla siebie i innych. I jeszcze wielu innych o których nie będę tu pisać. To nasza tajemnica!
    Następnych stu lat, kochani!❤️

  • #2

    Roman (Thursday, 08 July 2021 08:01)

    Tak się przejąłem tą setną rocznicą, że ręka mi ze wzruszenia zadrżała i dwa razy wysłałem!

  • #3

    Eve (Friday, 09 July 2021 08:17)

    Jest nam niezmiernie miło, że staliśmy sie częścią Waszej historii. I że poniekąd przyczyniliśmy sie do imprezy urodzinowej. Obiecujemy czesciej przyjeżdżać, zeby bylo wiecej imprez :) Takich spotkan, jak u Was to nigdzie nie ma! Zyczymy Wam, kochani duzo energii, zdrowka i wszystkiego, co najlepsze!
    Buziaki
    E&E

  • #4

    Ela (Saturday, 10 July 2021 13:40)

    Kolejnych wspaniałych rocznic i wszystkiego co najlepsze! :)

  • #5

    Danuta (Friday, 16 July 2021 16:17)

    Ze zdjęcia bije od Was miłość, tak trzymać!

  • #6

    Małgorzata (Thursday, 05 August 2021 22:11)

    Właśnie przed chwilą obejrzałam Wasz film "Jeden dzień dłużej "odszukałam Małgosiu Twój blog bo chciałabym Wam powiedzieć że ...jesteście PIĘKNI WYJĄTKOWI NIESAMOWICI ...dlaczego tak jest że słowa są "za małe" do opisania rzeczy wielkich? Nie jestem w stanie znaleźć słów by opisać to co czuję po obejrzeniu tego filmu... bardzo dobrze że powstał ...jest "drogowskazem" dla mnie i pewnie dla wielu innych...niby jesteście "zwykłymi" ludźmi a jednak "niezwykłymi"...kto dzisiaj umie jeszcze tak kochać? Nie wiem jakie anioły Was pilnują....ale to Wasi dobrzy znajomi bo wy sami jesteście Aniołami...Pozdrawiam Was BARDZO serdecznie i oczywiście będę wpadać "tu" często ;-)))