GDZIEŚ POMIĘDZY ...

Gdzieś pomiędzy festiwalami filmowymi, pokazami, koncertami i licznymi wyjściami z domu. 

Gdzieś pomiędzy nowymi znajomymi, a tymi starymi ...

Gdzieś między rozmowami, zwierzeniami ...

Gdzieś tam próbuję istnieć, działać ...  Korzystam z pomocy tych, którzy chcą mi pomóc. Pomóc w wyjściu z czterech ścian.  Pomóc na chwilę poczuć się wolną.

Ja w zamian daję siebie.

Korzystam z okazji, jakie daje np. kino Świt ... Chacharnia czy Etno-Chata.

Wszystko po to, by życiu nadać sens, by nie pogrążyć się w smutku, melancholii i samotności.

Agusia- motomikołajka- zareagowała na moje wołanie o wolontariat natychmiast. Od kilku  miesięcy śmigamy po czechowickich drogach i mamy na koncie wspólne emocje. Uliczne drifty, wyjście do gabinetu dentystycznego, zakupy i dyskusje nad wspólnie obejrzanym filmem. No i wspólne imprezy u Moni.

Marzenkę i Marka poznałam dzięki Lennemu na DKF-ie. Przy tej okazji zrobiłam z siebie rasową blondynkę. Wmówiłam dopiero co poznanym, że posiadaze karnetu mogą kupować bilety na DKF za 2 zł...
Z Marzeną potoczyło się tak, że ta nowa znajomość wydaje się starą zażyłością. Chodzimy  do kina, na zakupy, ale wypuszczamy się też dalej.

Nasz pierwszy koncert w BCK był pewnego rodzaju niewypałem, ale i pewnego rodzaju doświadczeniem. Skrót MMTS Krystuś zinterpretował bardzo trafnie: Muzycy Molestują Twój Słuch. Jednak czas spędzony w super gronie cieszy  najbardziej i wynagradza muzyczne klapy.

Gliwice ... I coś, co lubię- akrobacje motorkowe. Krystusia to nie bawi, więc czeka na mnie i Marzenkę w aucie.

Gdzieś pomiędzy widzimy się w tvp, obietnica dana przez Monikę, spełnia się ...

Co lepsze: mamy nowe plany. I to takie, że ho, ho.

Marzenka towarzyszy mi podczas wizyty u burmistrza, gdzie moje starania o asystenta wspiera Mała Ewa.

Z marzenką jedziemy na koncert punkowy, gdzie Krystuś siedzi  jak na tureckim kazaniu, a my bawimy się dobrze.

Z Marzenką mamy dalsze plany i pomysły. Nudzić się nie zamierzamy.

Gdzieś pomiędzy poszukiwaniami wolontariusza zaczyna kiełkować staranie Mikołaja. Reżyser OSTATNIEGO JUNAKA napisał apel do czechowickich harcerzy. Kilka dni później nawiązuje ze mną kontakt drużynowa Ania i zgłasza chęć niesienia pomocy. Podczas pierwszych dwóch spotkań  pojawiają się problemy z komunikacją. Na trzecie spotkanie Ania przychodzi z Dawidem i tu następuje całkowity zwrot akcji. Ja proszę Anię, by poczynić rzetelne ustalenia w kwestii naszych spotkań, Ania informuje mnie z przykrością, że trudno dograć terminy, a Dawid pstryka na telefonie... Pół godziny później  jestem pogodzona, że współpraca z Drużyną Wędrowniczą spali na panewce. Wówczas Dawid odkłada telefon i mówi, że sprawdził plan lekcji, rozkład jazdy autobusów, i że da rady być wtedy, gdy i mi pasuje... Możecie sobie wyobrazić moją szczękę odbijającą się od ziemi? Takie zaskoczenie! A jakże miłe! To nie koniec miłych zaskoczeń! Bałam się, że z siedemnastolatkiem nie załapię wspólnych tematów, a mamy ich mnóstwo! Bałam się, że młody nie podoła, a radzi sobie doskonale! Zdarza się, że to ja uczę się od Niego- kapitalna sprawa. Co jeszcze ? Dawid uczy się w Bielsku, mieszka w Bestwinie... i daje rady, chce Mu się! Szanuję, podziwiam.

Gdzieś pomiędzy, na działeczce rozpoczynamy  sezon z Beatką i Łysiaczkiem. Wygląda sielsko-anielsko, ale praca wre...

Write a comment

Comments: 10
  • #1

    Marzena (Sunday, 31 March 2019 23:23)

    Kochana Gosieńko chciałam zaznaczyć że MMTS to był super koncert ! ;P przecież 2 dni wspominając go mieliśmy powód do śmiechu :). Krystian rozbudził swoją kreatywność do tworzenia tekstów,Tomek całą drogę do domu dawał koncerty drugiej Marzenie :P.
    Cieszę się że Cię poznałam i tez odnoszę wrażenie ze znamy się o wiele dłużej :) - wspólnie nuda nam nie grozi !

  • #2

    Kris (Sunday, 31 March 2019 23:34)

    napewno sie nie bedziesz nudzic... tym bardziej ze sezon motocyklowy za pasem :-)

  • #3

    Mikołaj (Sunday, 31 March 2019 23:36)

    Zmiana pór roku to zawsze problem, oby Cię melancholia nie dopadła, tylko radość czysta i zapał! Super że działacie tak dużo! Że jest energii na tyle i że są pomysły! Bo pomysły to podstawa do wspaniałych wspomnień. Ściskam Was mocno i trzymam kciuki i jeszcze całuję w czółko.

  • #4

    MamaMi (Monday, 01 April 2019 00:53)

    Cieszy ten wpis, bardzo.. ☺️ Zawsze uśmiechnięta, pozytywnie patrzysz do przodu, ale tam głęboko w duszy myśl "byle nie zwarjowac".. Cieszę się, że choć na chwilę pomagamy Ci oderwać się od szarości dnia, dziękuję Ci za te mile słowa.. ☺️���

  • #5

    Ela (Monday, 01 April 2019 01:28)

    Bardzo ciekawie i intensywnie, zastanawiam się, jak na wszystko znajdujesz czas :)

  • #6

    Krystyna Lehner (Monday, 01 April 2019 08:03)

    To fajnie , że znalazłaś bratnia duszę do tańca i róźańca , ale o tym to już mi opowiadałaś osobiście.Masz Gosia taki bogaty program rozrywek , że ja musialabym żyć 150 lat żeby to wszystko obskoczyć.Szaleje dziewczyny , bo to dobre dla duszy !!!

  • #7

    Karolina (Monday, 01 April 2019 17:00)

    Buziaki dla Was!

  • #8

    mała ewa (Monday, 01 April 2019)

    gdzieś pomiędzy jest to najważniejsze :)

  • #9

    katka (Monday, 01 April 2019 22:47)

    Piękne jak ,,pomiędzy" każdy znajdzie :)

  • #10

    Marta (Sunday, 07 July 2019 23:30)

    Przy następnej rozmowie będę już zorientowana :)