Z Nurtem w ramiona Moniki.

Kochani...

Jak to się stało, że 21 listopada 2018 roku jedziemy do Kielc? Nie dość, że do pięknego Domu Kultury, nie dość, że na tutejszy Festiwal Filmów Dokumentalnych, to... co najważniejsze i najfajniejsze: to my jesteśmy gośćmi KCK ! To my jesteśmy małymi bohaterami i małymi gwiazdeczkami. 

Mikołaj nie mógł wziąć udziału w NURCIE, a że jesteśmy w stałym kontakcie, zaproponował nam  reprezentowanie ,, Ostatniego Junaka''.

Mikołaj życzy nam, byśmy spotkali tam kogoś, kto zwróci na nas uwagę. I co?! Zaraz po przekroczenia progu biura, zaraz po oficjalnych powitaniach, wpadam w ramiona Moniki. Cudowna atmosfera, serdeczne przyjęcie przez kierownika ośrodka kultury- czujemy się tu świetnie. Ale to, jak dobrze i bezpiecznie poczułam się w obecności Moniki-to jest niesamowite!

Po raz pierwszy nie mam tremy przed publicznym wystąpieniem. Wychodzę na scenę i nie mam stresu. Po mojej prawicy Krystek, po mojej lewicy Monika. Zdjęcia robi Roman, przyjaciel Moniki, z którym pracuje.

Oto słowa Moniki: To już mój 5 Nurt:-) 

Po raz pierwszy bez bohatera filmu (Bronka z USA ma trochę daleko...) Ale za to poznałam, mam nadzieję moich przyszłych bohaterów 

Było cudownie. 

 

Jak Monika powiedziała, tak zrobiła! 22 i 23 stycznia gości u nas z ekipą z Katowic! Troszkę smutno, że bez Romana. Szybko nawiązujemy jednak dobry kontakt ze Sławkiem ( kamera), Andrzejem ( dźwięk) i Tomkiem. Andrzej ma uczulenie na bzyczenie naszej lodówki, Sławek opanowuje moją kolekcję płyt. Muzyka gra, ja reklamuję czechowicki zespół Plagiat 199 i utwór Mamo..

Pracujemy dwa dni. Przez mieszkanie przewija się sporo bliskich nam osób, pokazujemy naszą codzienności, otwieramy nasze serducha.

Przez dwa dni Monika nagrywa 4,5 godziny, z których wybierze, zmontuje reportaż 12 min. Zastanawiałam się, co można pokazać w tak krótkim czasie... Po obejrzeniu ,,Niezła babka'' , ,,Koka i ja'' , ,,Nie dam się złamać'' , ,,Rogal daje radę'' wiem, że Monika daje radę!

Te reportaże znajdziecie na YT- polecam gorąco.

Wkrótce zobaczymy, czy my daliśmy radę...

Write a comment

Comments: 14
  • #1

    Tadek (Monday, 28 January 2019 16:44)

    Hej Gosiu, ze zdjęć widać, że reportaż będzie o wielu aspektach Waszego życia.
    Bardzo jestem ciekawy tej 12-minutowej 'esencji'.
    Daj znać jak będzie dostępny na YouTube.

  • #2

    ewa (Monday, 28 January 2019 17:05)

    Myślę, że ten Nurt jest w ogóle metaforyczny. Bo kiedy na Was patrzę, to myślę sobie, że wchodzicie w nurt życia i płyniecie, a obok my :)

  • #3

    Krystyna Lehner (Monday, 28 January 2019 20:39)

    No widzisz Gosia (i Krystek) , przepowiedzialam Wam karierę.Gdy będziecie rozdawać autogramy nie zapomnijcie o mnie.
    A tak naprawdę to fajnie , że się Wam tam podobało i czekam z niecierpliwością na to co TA EKIPA stworzylą.

  • #4

    MamaMi (Monday, 28 January 2019 23:20)

    Rety jak Wszyscy tu, mam już apetyt na oglądanie! ☺️ Trzymam kciuki, żeby przekaz wyszedł tak jak chcecie, brawo za odwagę, za to że jesteście tak otwarci na ludzi ☺️ Czekam z niecierpliwością na tennrepottaz��

  • #5

    Paulina (Monday, 28 January 2019 23:21)

    Piękny wpis, Gosiu... z resztą - jak zawsze. Z niecierpliwością czekam na premierę! :)

  • #6

    Ela (Monday, 28 January 2019 23:22)

    Też z niecierpliwością czekam, aby zobaczyć ten reportaż, dajcie znać, jak będzie można obejrzeć. Pozdrawiam Was serdecznie

  • #7

    Monika (Monday, 28 January 2019 23:26)

    .....No i znów to czuje . Strach jak przed maturą ;-) Tak mam przed montażem każdego reportażu....gdy w grę wchodzi ogromne uczucie. Kiedy tak bardzo, bardzo polubię bohaterów, a tak jest teraz. Gosiu i Krystku - jesteście Wielcy:-)
    Nic w życiu nie dzieje się przypadkiem. Wiem to. Trafiliśmy na siebie, bo tak miało być. Wierzę że wyjdzie z tego niejedno fajne. ....no i ta Rumunia ! :-)
    A blog piszesz piękne Gosiu :-) ciekawie i z humorem.
    Trzymajcie kciuki za moją "wenę twórczą" na montażu . Materiał wyjściowy mam świetny. ...teraz żeby tylko tego nie zepsuć :-)

  • #8

    kris (Tuesday, 29 January 2019 00:01)

    o Wy moje gwiazdory, zabiore Was w trase koncertowa :-) jak sie tu wstawia serduszka? :-)

  • #9

    Karolina (Tuesday, 29 January 2019 10:14)

    Pięknie się dzieje!

  • #10

    katka (Tuesday, 29 January 2019 23:00)

    Popatrzcie ile jest jeszcze miejsc do rozświetlenia Wami...cudownie�Margerit i Christian

  • #11

    Asia (Wednesday, 30 January 2019 10:00)

    Do tej pory Kielce kojarzyły mi się ze skalnymi rezerwatami, Kadzielnią i tą moją przyrodnicza stroną, a teraz okazuje się, że to miejsce kolejnej świetnej inicjatywy jaką jest NURT. Super! Gosiu czekam na te 12 minut, chociaż Wasze życie jest tak barwne, że i 12 godzin by mogło nie wystarczyć :-) Pozdrawiam

  • #12

    Mikołaj Janik (Wednesday, 30 January 2019 11:20)

    No i wspaniale! Ciesze się, że jakoś od punktu do punktu to gna i dalej i dalej. Wasza miłość jest tak ładna, że można ją opowiadać raz po raz. Nie mogę się doczekać aż zobaczę kolejną interpretację!

  • #13

    Ewa Sadowska (Wednesday, 06 February 2019 04:01)

    No świetnie ....Czekamy na ciąg dalszy Waszej życiowej przygody
    Cieszę się razem z Wami ����

  • #14

    Alikowa (Tuesday, 21 January 2020 21:21)

    SUPER KOCHANI! Ja uważam, że każdy film z Wami w roli głównej można by zadedykować wiecznym pesymistom oraz ludziom notorycznie narzekającym na swój los a w szczególności tym, którzy nie podejmują żadnych prób aby swoje życie zmienić na lepsze, bardziej barwne i ciekawsze tylko gnuśnieją w tym marazmie i beznadziei.