Dzień Dziecka

O rety... kiedy te lata przeleciały?!

To zdjęcie było zrobione ponad 40 lat temu!

Tak -to ja... za mną mój brat Michał, obok ukochany kuzyn Jurek. Chłopaków nie ma już wśród nas...

Kto to sprawił? Wszechmogący Bóg, czy ślepy los? Jak zwał, tak zwał...

A ja- ta chorowita, słaba i zanikowa trwam na posterunku ogarniając to i owo...

Swoich dzieciaków nie mamy, ale moi uczniowie, dzieciaki od znajomych, od przyjaciół to przecież i nasze dzieci są!

Tegoroczny Dzień Dziecka obowiązkowo spędzamy z rodziną Alika. Nie wyobrażam sobie, by nie złożyć życzeń Krzysiowi i Jego młodszemu bratu -Miłoszkowi.

Krzysia poznałam, gdy miał 2-3 latka.

Od pierwszego spotkania zachwycił mnie swą rezolutnością i spontanicznością.
I jak strzała amora trafia w serce, tak Krzysiu trafił we mnie zgniłą śliwką. Został moim kochanym, przyszywanym dzieciakiem.

Poznaliśmy się zbyt późno, bym została Jego chrzestną. Jednak  Alikowa i Alik obiecali, że doczekam się chrześniaka i słowa dotrzymali!

Oto Miłoszek -mój długo wyczekiwany chrześniak!

Chłopak na medal! Inteligentny, rozmowny ,bezpośredni! Dumna jestem, że zostałam Jego mamą chrzestną i chcę, jak najlepiej tą rolę pełnić.

 

Tego dnia posiedzieliśmy na ogródku. Gorąc był ogromny, ale największe ciepło napełniło serducho, gdy Miłoszek objął i przytulił mnie na do widzenia, a Krzyś dał buziaka i objął przyjacielskim gestem.

Przy okazji wizyty poznajemy nowego domownika - słodziak prawdziwy - 2 miesięczna suczka Roxy .

Write a comment

Comments: 3
  • #1

    Michal (Tuesday, 02 June 2015 08:11)

    Fajna ta fotka z chłopakami, a i Twoje "dzieciaki też niezłe" :-). I uśmiech "Gosiny" ten sam! :-) A ja w weekend robiłem porządki w domu. Znalazłem stary album, a tam m.in. właśnie Twoja fotka z tego okresu czasu. Miłego Dnia Dziecka!

  • #2

    Eve (Tuesday, 02 June 2015 08:41)

    Ty sie Gos nic nie zmienilas:-)Fajnych masz chlopakow...A o Krystusiu nic nie napisalas:-):-)Tez przegladalam stare albumy.Moje szkraby urosly tak szybko,a wydawalo mi sie,ze to wszystko bylo wczoraj ,ech...

  • #3

    Jagoda (Tuesday, 28 June 2016 19:07)

    Piękne zdjęcia. Piesek też miał jakieś święto?