Trójeczka Radiowa

To moje ukochane radio ,od którego się chyba uzależniłam :)

Gdy go nie słyszę kilka dni -tęsknię ,jak za najbliższym członkiem rodziny !

Muzyczną edukację zawdzięczam starszemu bratu . To Michał zaraził mnie listą przebojów Marka Niedźwieckiego ,która towarzyszy mi od 11 roku życia !


Dziś na miejscu 4 cudna pieśń ,która się do mnie wręcz przyczepiła...


Cieplutko milutko -w duszy gra i brzmi...


Nr 3 dzisiejszego notowania :

Odlot muzyczny...

Na miejscu 2

Tak ładnie ,po polsku do nr pierwszego :

I tak piątkowo ,trójkowo i domowo...

Write a comment

Comments: 2
  • #1

    EvE (Monday, 18 May 2015 09:06)

    Tez Trojeczki slucham:-) Dobrze,ze jest taka mozliwosc w dalekim swiecie:-)

  • #2

    Michał (Monday, 25 May 2015 19:44)

    Super jest ten Kortez... (nie znałem). I ten tekst!!! Dzięki Goś!